Dla mediów

      

Informacja prasowa 20.06.2017

  

 

„Razem możemy więcej” – charytatywny pokaz ENDO podczas Warsaw Fashion Street 2017

Ruszyła kolejna edycja akcji charytatywnej „Razem możemy więcej”. Zainaugurował ją pokaz kolekcji koszulek ENDO podczas tegorocznego WarsawFashion Street. Znana marka ubranek dziecięcych wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń organizuje tę akcję już od 10 lat.

Pokazy kolekcji ENDO z udziałem podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń wpisały się już na stałe w harmonogram imprezy Warsaw Fashion Street. Tym razem zamiast prezentacji regularnej kolekcji jesień/zima 2018, ENDO zaprezentowało najnowszą kolekcję koszulek z hasłem „Razem możemy więcej” – inaugurując w ten sposób akcję charytatywną, która w pełni ruszy od września. Co roku do pokazu ENDO dla Fundacji chętnie przyłączają się gwiazdy. W tym roku w pokazie wzięli udział: Magdalena Różczka, Agnieszka Włodarczyk, Szymon Majewski, Andżelika Piechowiak, Joanna Racewicz, Mateusz Damięcki, Daria Widawska, Conrado Moreno, Adi Kowalski, Tomasz Ciachorowski, Gabi Drzewiecka oraz Miss Polonia 2016 – Izabella Krzan. Natomiast Majka Jeżowska wystąpiła ze specjalnym koncertem dla dzieci.

– Jestem tu praktycznie co roku, bo pomaganie tym dzieciom sprawia mi ogromną radość – powiedział o projekcie, w którym uczestniczy od samego początku - Szymon Majewski. Przypominamy, że w edycji, która odbyła się 5 lat temu Szymon Majewski zaprojektował całą serię koszulek dla ENDO i Fundacji Spełnionych Marzeń.

– Z przyjemnością dołączam do tej akcji, bo lubię pomagać innym, a tu potrzebują nas małe dzieci – zauważyła Magdalena Różczka. – Najbardziej cieszy mnie zarażanie innych osób chęcią do pomagania, bo przecież razem możemy więcej!

Warto podkreślić, że MagdalenaRóżczka jest pomysłodawczynią hasła „Razem możemy więcej”. Tegoroczne grafiki przygotowała Aga Zawada-Cwalina. Koszulki z nową grafiką będzie można kupić już od sierpnia wraz z pojawieniem się nowej kolekcji jesień/zima 2017 w sklepie internetowym www.endo.pl. Całkowity zysk z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na dofinansowanie turnusów rehabilitacyjnych dla podopiecznych Fundacji Spełnionych Marzeń

– Mamy nadzieję pobić zeszłoroczny rekord – 100 tys. zł, aby jak najwięcej poważnie chorych dzieci mogło wyjechać na turnusy rehabilitacyjne, organizowane przez Fundację – podkreśliła AnetaKołaszewska, Dyrektor ArtystycznaENDO, która wraz z Magdaleną Różczką zainicjowała akcję. – To naprawdę dla nich ważne, dlatego gorąco zachęcam do kupowania koszulek dla całej rodziny. Przygotowaliśmy pełną kolekcję – od niemowlęcych body, poprzez t-shirty dla dziewczynek i chłopców, po koszulki dla kobiet i mężczyzn w różnych rozmiarach.
Podczas pokazu mody Aneta Kołaszewska w imieniu ENDO przekazała Fundacji Spełnionych Marzeń czek o wartości 20 tys. zł. Prócz turnusów rehabilitacyjnych, zebrane pieniądze zostaną także przeznaczone na organizację zajęć z arteterapii na oddziałach onkologicznych.

Pierwszego dnia Warsaw Fashion Street Endo wraz z Fundacją Spełnionych Marzeń przygotowały dla najmłodszych kreatywną strefę „Arts Studio Marzeń”. Dzieci mogły brać  udział w warsztatach plastycznych, ceramicznych i tworzyć biżuterię pod okiem artystów z  Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jedną z atrakcji była również możliwość naprasowania na koszulkę wcześniej pokolorowanego obrazka. Dobrej zabawy nie było końca w Endowej Fotobudce, a dziecięce marzenia znalazły się na niezwykłym Drzewku Marzeń.

ENDO to wyznaczająca trendy firma z odzieżą dla dzieci, która jako pierwsza i przez długi czas jedyna w Polsce zaczęła ozdabiać swoje produkty napisami w języku polskim. Marka ta wykorzystuje gry słowne i rymowane wierszyki, które wraz z oryginalnymi grafikami tworzą niepowtarzalną stylistykę ubrań. ENDO współpracuje z takimi polskimi artystami, jak Monika Hanulak, Agata Dudek, Jan Młodożeniec czy Elżbieta Wasiuczyńska.

 Fot. Lidia Skuza

 

 

Pobierz tekst komunikatu

Pobierz pełną galerię zdjęć