FAQ

  • Jak robić zakupy na Endo.pl?

    Zakupy na Endo.pl są proste:

    • Wybierz dział (dziewczynka, chłopiec, niemowlak, dorosłyi dziecko, miś Endo… ), następnie kategorię (bluzy, spodnie, bielizna itp.) lub kolekcję Endo. Jeśli chcesz zawęzić poszukiwania wybierz również temat (np.: nowa kolekcja lub wyprzedaż).
    • Wyświetlaj i przeglądaj produkty. Zobacz powiększenie zdjęcia, sprawdź opis produktu, szczegóły, jakość i opis kolekcji.
    • Wybierz produkt i interesujący Cię rozmiar, kolor oraz ilość i dodaj go do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy. Koszyk z listą wybranych przez Ciebie produktów znajduje się w prawym górnym rogu strony.
    • Jeśli chcesz przejść do zamówienia, możesz zarejestrować się na stronie lub dokonać zakupów bez rejestracji.
    • Wybierz formę dostawy (kurier za pobraniem, kurier z przedpłatą, Paczkomat, Kiosk Ruchu Poczta Polska) i przejdź do kasy.
    • Wpisz swoje dane oraz adres dostawy, jeśli jest inny. Możesz też dodać specjalne uwagi do zamówienia oraz zamówić fakturę VAT.
    • Przejdź dalej i sprawdź poprawność danych oraz zamówienia. Następnie przejdź do płatności.
    • Wybierz sposób płatności i potwierdź złożenie zamówienia. Otrzymasz e-mail potwierdzający oraz numer zamówienia.
  • Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

  • Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

    Założenie konta nie jest konieczne - możesz dokonać zakupów bez rejestracji.

    Zachęcamy jednak do rejestracji – dzięki temu będziesz miał dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.

  • Co zrobić jeśli mam problem z zalogowaniem?

    Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj>>

  • Czy zakupy są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana. 

  • Jakie są formy dostawy?

    Przy zakupie możesz wybrać przesyłkę kurierską (UPS lub GSL), dostawę do Paczkomatu (InPost), dostawę do kiosku Ruchu (Paczka w Ruchu) lub tradycyjną dostawę Pocztą Polską.

    Dowiedz się więcej >>

  • Ile zapłacę za przesyłkę?

    Dla wszystkich form dostawy przy zakupach o wartości powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa. Przy zamówieniu poniżej tej kwoty koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy:

    • Paczkomaty InPost – przedpłata: 9 zł
    • Paczka w Ruchu – przedpłata: 6 zł
    • Paczkomaty InPost – za pobraniem:11 zł
    • Paczka w Ruchu – za pobraniem: 8 zł
    • Przesyłka kurierska – przedpłata: 15 zł
    • Przesyłka kurierska – za pobraniem: 19 zł
    • Poczta Polska: 14 zł

    Dowiedz się więcej >>

  • Jakie formy płatności mam do wyboru?

    • Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
    • Przelewy24 – szybkie przelewy bankowe i za pomocą kart kredytowych
    • Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto Endo.pl

    Dowiedz się więcej >>

  • Kiedy otrzymam zakupione produkty?

    Zamówienia realizowane są przez sklep internetowy w ciągu 3 dni roboczych, towar dostarczony zostanie przez kuriera w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki.

    Dowiedz się więcej >>

  • Jakie są możliwości zwrotu?

    Jeśli produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom zawsze możesz go zwrócić. Poinformuj nas o tym nie później niż 10 dni od otrzymania zamówienia, a następnie niezwłocznie odeślij nam niechciane produkty. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 14 dni

    Pobierz formularz zwrotu>> oraz dowiedz się więcej>>

  • Czy mogę dokonać wymiany?

    Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży lub za mały, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

    Dowiedz się więcej >>

  • Jakie są zasady reklamacji?

    Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.

    Pobierz formularz zwrotu>> oraz dowiedz się więcej>>

  • Kiedy otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu lub reklamacji towaru?

    • Zwrot: pieniądze za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto w przeciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji z zamówienia. 
    • Reklamacja: pełnowartościowy produkt lub pieniądze trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

    Dowiedz się więcej >>

  • Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

    Jeśli złożyłeś już zamówienie niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu). Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, dlatego zmiana zamówienia będącego w realizacji mogłaby wydłużyć czas dostawy. W indywidualnych przypadkach Biuro Obsługi Klienta może jednak podjąć decyzję o zmianie.

  • Jak zbierać punkty Payback?

    Robiąc zakupy na Endo.pl możesz zbierać punkty Payback. Aby to zrobić należy rozpocząć zakupy na stronie Payback podając swój numer karty. Następnie można kontynuować zakupy przechodząc do sklepu Endo.pl – rób zakupy i zbieraj punkty. Punkty znajdą się na Twoim koncie w ciągu 30 dni. Koszty przesyłki nie są przeliczane na punkty. Jeśli w trakcie robienia zakupów nastąpią jakiekolwiek problemy lub jeśli przerwiesz sesję przeglądarki – wróć na stronę payback.pl i powtórz cały proces. Błędne naliczenie punktów należy reklamować bezpośrednio w Payback.

  • Jak korzystać z kodów rabatowych?

    Kod rabatowy możesz uzyskać śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkie litery) oraz aby potwierdzić go przyciskiem „potwierdź”. Rabat zostanie automatycznie odliczony od kwoty zakupów.

     

  • Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?

    Często zdarza się, że jeśli w tej chwili nie ma interesującego Cię produktu lub rozmiaru w ofercie na stronie, pojawi się on w przyszłości. Będąc na stronie produktu pod opisem produktu wybierz opcję „zapytaj o produkt” lub po prostu napisz do nas podając model produktu lub link.

  • Czy jest prowadzona sprzedaż zagraniczna?

    Wysyłka produktów za granicę jest możliwa do wybranych krajów w Europie. Zobacz pełną listę krajów i poznaj koszty wysyłki >>

    Biurem Obsługi Klienta.

  • Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?

    Dzięki zapisowi do Endolettera będziesz dostawał najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe!

    Zapisz się>>

  • Jak dobrać właściwy rozmiar ubranka?

    Na stronie każdego produktu pod listą rozmiarów znajdziesz link do tabeli rozmiarów. Dokładne wymiary każdego ubranka można uzyskać dzwoniąc pod numer naszej infolinii lub korzystając z formularza „zapytaj o produkt” znajdującego się na stronie każdego produktu.

  • Czy można składać zamówienie telefonicznie?

    Endo.pl nie prowadzi sprzedaży telefonicznej. Jeśli jednak masz problem ze złożeniem zamówienia w sklepie internetowym skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy Endo posiada sklepy stacjonarne?

    Nie, zakup produktów Endo możliwy jest wyłącznie w sklepie internetowym. Nie zmieniając swojego charakteru i unikalnego, powszechnie rozpoznawalnego stylu Endo rozwija się i otwiera na wyzwania współczesności. Teraz zakupy w Endo są jeszcze prostsze, a dostęp do ubranek jest możliwy z każdego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Co to są pliki Cookies i jak je wyłączyć?

    Pliki Cookies to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi.

    Dowiedz się więcej >>