Reklamacje

 REKLAMACJA

Wszystkie ubrania i dodatki Endo to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy ubranka, lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.

Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:

  1. Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.* 
  2. Możesz użyć do tego celu formularza reklamacji. Adres do wysyłki: Arvato - Dział Zwrotów Endo, Kopytów 44d, 05-870 Błonie
  3. Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
  4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
  5. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.

 

Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi Endo-konsultanci pod numerem telefonu: 

222 706 106 w godzinach 9.00 -17.00 lub pod adresem e-mail: zwroty@endo.pl 

Pliki do pobrania i wydruku:

Formularz reklamacji