FAQ | Endo

FAQ

  • Jak robić zakupy na Endo.pl?

    Zakupy na Endo.pl są proste:

    • Wybierz produkt oraz jego rozmiar i/lub usługę pakowania na prezent, a następnie dodaj do Koszyka.
    • Wybierz  formę płatności i dostawy.
    • Podaj swoje dane adresowe.
    • Zaakceptuj Regulamin Sklepu.
    • Sprawdź poprawność zamówienia.
    • Wybierz metodę płatności.
    • Zakończ składanie zamówienia przyciskiem "Zamawiam i płacę".
  • Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
  • Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

    Założenie konta nie jest konieczne - możesz dokonać zakupów bez rejestracji.

    Zachęcamy jednak do rejestracji – dzięki temu będziesz miał dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.

  • Co zrobić jeśli mam problem z zalogowaniem?

    Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta e-mail: e-sklep@endo.pl.

  • Czy zakupy są bezpieczne?

    Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana. 

  • Jakie są formy dostawy?

    W momencie składania zamówienia możesz wybrać przesyłkę kurierską, dostawę do Paczkomatu InPost, dostawę do punktu Orlen Paczka (dawniej Paczka w Ruchu), do punktu Parcelshop DHL lub przesyłkę kurierską Pocztą Polską.

    Dowiedz się więcej >>

  • Ile zapłacę za przesyłkę?

    Darmowa przesyłka przysługuje przy zakupach o wartości powyżej:

    od 250,00 złotych - przy korzystaniu z paczkomatów InPost

    od 300,00 złotych - przy korzystaniu z ORLEN Paczka, kuriera InPost, kuriera DHL, Parcel Shop DHL oraz Poczty Polskiej

    Przy zamówieniu poniżej ww. kwot koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy:

    • ORLEN Paczka – przedpłata: 9,90 zł
    • ORLEN Paczka - za pobraniem: 11,90 zł
    • Przesyłka kurierska InPost – przedpłata: 17,90 zł
    • Przesyłka kurierska InPost – za pobraniem: 19,90 zł
    • Paczkomaty InPost – przedpłata: 17,90 zł
    • Paczkomaty InPost – za pobraniem: 19,90 zł
    • Przesyłka kurierska DHL – przedpłata: 17,90 zł
    • Przesyłka kurierska DHL – za pobraniem: 19,90 zł
    • Parcelshop DHL - przedpłata: 17,90 zł
    • Poczta Polska - przedpłata: 17,90 zł

    Dowiedz się więcej >>

  • Jakie formy płatności mam do wyboru?
    • Za pobraniem – dokonujesz płatności za zamówienie i dostawę bezpośrednio u kuriera, w wybranym Paczkomacie InPost (płatność kartą płatniczą i/lub PayByLink).
    • PayU – szybkie przelewy bankowe, płstności za pomocą kart płatniczych, BLIK.
    • Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto Endo.pl.
    • VISA Checkout – dokonujesz płatności jednym kliknięciem po zarejestrowaniu karty płatnczej (VISA lub MasterCard) w systemie VISA.
    • PayU|Twisto - kup teraz zapłać za 30 dni. Bez kosztów– otrzymujesz zamówienie, a płacisz w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów lub do 45 dni po dokonaniu rejestracji w Twisto.

    Dowiedz się więcej >>

  • Kiedy otrzymam zakupione produkty?

    Zamówienia realizowane są przez sklep internetowy w ciągu 3 dni roboczych, towar dostarczony zostanie przez kuriera w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki.

    Dowiedz się więcej >>

  • Jakie są możliwości zwrotu?

    Jeśli produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom zawsze możesz go zwrócić. Poinformuj nas o tym nie później niż 30 dni od otrzymania zamówienia, a następnie niezwłocznie odeślij nam produkty. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 30 dni

    Dowiedz się więcej>>  

  • Czy mogę dokonać wymiany?

    Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży lub za mały, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu  w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

    Dowiedz się więcej>>

  • Jakie są zasady reklamacji?

    Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.

    Dowiedz się więcej>>

  • Kiedy otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu lub reklamacji towaru?
    • Zwrot: pieniądze za odesłany towar zwrócimy na Twój rachunek bankowy w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni. Dowiedz się więcej>>
    • Reklamacja: pełnowartościowy produkt lub pieniądze trafią do Ciebie w najszybszym możliwym terminie, nie dłuższym niż 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. Dowiedz się więcej>>
  • Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

    Jeśli złożyłeś już zamówienie niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu). Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, dlatego zmiana zamówienia będącego w realizacji mogłaby wydłużyć czas dostawy. W indywidualnych przypadkach Biuro Obsługi Klienta może jednak podjąć decyzję o zmianie.

  • Jak zbierać punkty Payback?

    Robiąc zakupy na Endo.pl możesz zbierać punkty Payback. Aby to zrobić należy rozpocząć zakupy na stronie Payback podając swój numer karty. Następnie można kontynuować zakupy przechodząc do sklepu Endo.pl – rób zakupy i zbieraj punkty. Punkty znajdą się na Twoim koncie w ciągu 30 dni. Koszty przesyłki nie są przeliczane na punkty. Jeśli w trakcie robienia zakupów nastąpią jakiekolwiek problemy lub jeśli przerwiesz sesję przeglądarki – wróć na stronę payback.pl i powtórz cały proces. Błędne naliczenie punktów należy reklamować bezpośrednio w Payback.

  • Jak korzystać z kodów rabatowych?

    Kod rabatowy możesz uzyskać śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkie litery) oraz aby potwierdzić go przyciskiem „AKTYWUJ”. Rabat zostanie automatycznie odliczony od kwoty zakupów.

  • Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?

    Jeśli zdarzy się, że nie ma na stronie Sklepu interesującego Cię produktu lub rozmiaru, to możliwe, że pojawi się on w przyszłości. Będąc na stronie produktu pod opisem produktu wybierz opcję „zapytaj o produkt” lub po prostu napisz do nas podając model produktu lub link. Możesz też skorzystać z opcji „Powiadom o dostępności” po wybraniu interesującego produktu oraz rozmiaru.

  • Czy jest prowadzona sprzedaż zagraniczna?

    Wysyłka produktów za granicę jest możliwa do wybranych krajów w Europie. Zobacz pełną listę krajów i poznaj koszty wysyłki >> lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: e-sklep@endo.pl.

  • Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?

    Dzięki zapisowi do Endolettera będziesz dostawał najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe!

    Zapisz się>>

  • Jak dobrać właściwy rozmiar ubranka?

    Na stronie każdego produktu pod listą rozmiarów znajdziesz link do tabeli rozmiarów. Dokładne wymiary każdego ubranka można uzyskać wysyłając zapytanie na adres e-mail: e-sklep@endo.pl lub korzystając z formularza „zapytaj o produkt” znajdującego się na stronie każdego produktu.

  • Czy można składać zamówienie telefonicznie?

    Endo.pl nie prowadzi sprzedaży telefonicznej. Jeśli jednak masz problem ze złożeniem zamówienia w sklepie internetowym skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, który udzieli Ci pomocy.

  • Czy Endo posiada sklepy stacjonarne?

    Nie, zakup produktów Endo możliwy jest wyłącznie w sklepie internetowym. Nie zmieniając swojego charakteru i unikalnego, powszechnie rozpoznawalnego stylu Endo rozwija się i otwiera na wyzwania współczesności. Teraz zakupy w Endo są jeszcze prostsze, a dostęp do ubranek jest możliwy z każdego miejsca, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Co to są pliki Cookies i jak je wyłączyć?

    Pliki Cookies to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi.

    Dowiedz się więcej >>

  • Jak działa Koszyk?

    Koszyk nie rezerwuje produktów. Produkty zostaną zarezerwowane dopiero po złożeniu zamówienia.

  • Jak działa Schowek?

    W trakcie przeglądania naszej oferty możesz zapisać produkty, które Cię interesują, korzystając z opcji "Dodaj do schowka".

    Jeśli zdecydujesz się na zakup produktów ze Schowka, możesz jednym kliknięciem przenieść je do Koszyka.