Warsaw Fashion Street odkrywa talenty z ENDO | Endo wydarzenie | Endo

-30% doatkowego rabatu z kodem  30WEEK

Warsaw Fashion Street odkrywa talenty z ENDO

Fundacja Spełnionych Marzeń i Endo wzięli wspólnie udział w wyjątkowym wydarzeniu modowym, Warsaw Fashion Street - największym widowisku mody, kultury i sztuki w Polsce, którego producentem jest firma Media Sukces Doroty i Włodzimierza Wróblewskich. Warsaw Fashion Street to prawdziwy festiwal mody trwający cały dzień, gdzie prezentują się najwięksi projektanci mody, a na 50-metrowym wybiegu wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia publiczność ma okazję podziwiać najpiękniejsze modelki, aktorki, dziennikarki i piosenkarki.

Podopieczni fundacji zostali zaproszeni do udziału w specjalnym dziecięcym bloku pn. "FASHION CHILDREN SHOW". Dzieciakom na wybiegu towarzyszyły: Magdalena Różczka, Estera Lussato, Sonia Bohosiewicz, Anna Dereszowska, Ania Samusionek, Karolina Muszalak, Agnieszka Warchulska i Olga Borys.

Zarówno dzieciaki jak i gwiazdy zaprezentowały kolekcję t-shirtów wg projektu Szymona Majewskiego, które są efektem współpracy "Fundacji Spełnionych Marzeń" i ENDO. Jest to limitowana kolekcja pn. "Endo - odkrywa nowe talenty", sygnowana zabawnymi motywami wykonanymi przez Szymona Majewskiego, z którym Fundacja współpracuje od wielu lat.

W finale pokazu Pani Katarzyna Zielińska - Prezes Endo, wręczyła Małgorzacie i Tomaszowi Osuchom czek na 15 000 PLN ze sprzedaży koszulek z przeznaczeniem na adaptację i wyposażenie powstającego właśnie fundacyjnego "Domu Rodzica" - Całodobowego Ośrodka Wsparcia Psychologiczno-Socjalnego dla dzieci dotkniętych chorobą nowotworową oraz ich rodzin. Działalność ośrodka dedykowana będzie wszystkim warszawskim dziecięcym ośrodkom onkologicznym, w których leczą się dzieci z całej Polski.