Zwroty | | Endo
NIEZBĘDNE NA WIOSNĘ:  Kolorowe kalosze dla chłopca i dziewczynki od 34,90 zł

Zwroty

Bardzo cieszymy się, że jesteś naszym Klientem i wierzymy, że nasze produkty dadzą Ci długotrwałą satysfakcję z zakupu. Jeśli jednak zmienisz zdanie to masz prawo jako Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, w terminie 14 dni od chwili otrzymania towaru, odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Jako Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży składając nam oświadczenie o odstąpieniu.

Oświadczenie to możesz złożyć przykładowo pisemnie na adres tj. DTW - Dział Zwrotów Endo, Kopytów 44e, 05-870 Błonie lub też mailowo na adres: zwroty@endo.pl.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Jako Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, masz obowiązek zwrócić do nas towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy sprzedaży.

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru na nasz adres przed upływem tego terminu.

Mamy obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia (dotyczy Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta) o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszt dostawy towaru. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Ciebie płatności do chwili otrzymania z powrotem towaru lub dostarczenia dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli jako Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystasz z prawa do odstąpienia, a w trakcie składania zamówienia wybrałeś sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez nas, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży (dotyczy Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta) ponosisz tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Jako Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosisz jedynie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

 

Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś (Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta) chyba, że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

 

Pliki do pobrania i wydruku:

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zwrot)