Endo na 2. miejscu w rankingu Opineo | Endo wydarzenie | Endo

Endo na 2. miejscu w rankingu Opineo

Miło nam pochwalić się, że Endo uzyskało wyróżnienie za uzyskanie wysokich ocen konsumenckich na portalu Opineo.pl

Endo znalazło się w Rankingu Sklepów Internetowych Opineo 2016 i uzyskało 2. miejsce w kategorii "Dla Dzieci". Sukces w Rankingu jest ukoronowaniem całorocznych wysiłków włożonych w obsługę Klienta. 

"W 2015 roku sklep Endo.pl zdobył blisko trzykrotnie więcej opinii niż rok wcześniej; wzrosła też – do poziomu 9,5 – średnia ocena. Sklep poleca i chwali 100% klientów. Efekt mógł być tylko jeden: spektakularny awans z 8. pozycji na miejsce wicelidera naszego rankingu." czytamy w rankingu Opineo 2016.

Ranking Opineo.pl opiera się na potransakcyjnych opiniach konsumenckich, czyli opiniach, wystawionych przez klientów sklepów internetowych po dokonanych zakupach. Spośród tysięcy e-sklepów branych pod uwagę, do finału zakwalifikowało się blisko 250 spełniających najwyższe kryteria obsługi klienta. Wystawiając opinię, konsumenci oceniają:

● szybkość realizacji zamówienia,

● poziom obsługi klienta,

● jakość zapakowania przesyłki

● oraz deklarują, czy poleciliby ten sklep internetowy swoim znajomym.

 

Pełny ranking można obejrzeć na stronie Opineo

Zachęcamy do wyrażania swoich opinii o sklepie Endo, obsłudze Klienta, jakosci towaru oraz dostarczanej przesyłki!

Zostaw swoją opinię >>